Menadžment u hotelijerstvu, ugostiteljske prakse i pružanje najbolje usluge za goste. Naučite kako da nadgledate poslovne i finansijske funkcije unutar hotela.
Menadžment u hotelijerstvu, ugostiteljske prakse i pružanje najbolje usluge za goste. Naučite kako da nadgledate poslovne i finansijske funkcije unutar hotela.
Dinamičan svet turizma i njegovi različiti aspekti, uključujući turističke agencije, marketing, poslovne prakse i menadžment u turizmu.
Dinamičan svet turizma i njegovi različiti aspekti, uključujući turističke agencije, marketing, poslovne prakse i menadžment u turizmu.
Uronite u svet wellness menadžmenta. Proučite holističke zdravstvene prakse, trendove wellness turizma i umetnost prižanja iskustva za promovisanje fizičkog i mentalnog zdravlja.
Uronite u svet wellness menadžmenta. Proučite holističke zdravstvene prakse, trendove wellness turizma i umetnost prižanja iskustva za promovisanje fizičkog i mentalnog zdravlja.
Švajcarsko visoko obrazovanje dominira na globalnoj sceni u ugostiteljstvu, sa čak četiri od prvih sedam pozicija.
Da bismo shvatili ovaj prestiž, moramo se vratiti u istoriju turizma u švajcarskoj, zatim razumeti metode sticanja zanja, rutina i veština kao tradicije švajcarskih hotelskih škola.
Status Švajcarske kao ikone hotelijerstva i turizma nije postignut preko noći. Naprotiv, trebalo je 150-200 godina da se to postigne.
Švajcarska je organizovano počela da se bavi turizmom mnogo pre drugih zamalja, već u 18. veku i smatrana je destinacijom koju moraju posetiti kraljevi, aristokrate i nova bogata klasa trgovaca i industrijalaca.
Visoki društveni slojevi bili su spremni da prelaze velike razdaljine, pa i kontinente, kako bi posetili švajcarsku, privučeni njenom klimom, alpskim avanturama i spektakularnim pejzažima.
Zapanjujući kontrasti Alpa, gde snegom pokriveni vrhovi nadgledaju zelene pašnjake i kristalno čista jezera, nudeći mir ili avanturu.
Sela koji izgledaju kao da su netaknuti vekovima kao i veliki gradovi koji nude osećaj istorije koji deluje tipično evropski.
Švajcarska je bila uključena u prve paket aranžmane preko Evrope, kreirane od strane Thomasa Cooka 1858. godine, čak i najpoznatija filmska zvezda svog vremena, Charlie Chaplin, izabrao je Švajcarsku za svoj egzil, živeći četvrt veka u Corsier-sur-Vevey.
Takođe, tokom godina, izgradnja železnica, puteva i poboljšanje kvaliteta infrastrukture je privukla više turista i elite širom Evrope u zemlju, što je rezultiralo značajnim unapređenjem ugostiteljstva i posebno hotelske ponude.
Gosti visokog statusa prirodno su zahtevali visok nivo izvrsnosti usluge, što je zahtevalo pomak i unapređenje načina vođenja hotelskih operacija.
Izgradili su sistem savremenog i uspešnog upravljanja hotelom, kako bi izašli u susret sve sofisticiranijem zahtevima gostiju i kako bi ispunili htenja, želje i očekivanja sve zahtevnijih gostiju. Tako je rođen model švajcarskog upravljanja hotelima.
Na povećanju turističku tražnju hotelijeri su odgovorili izgradnjom luksuznih objekata i standardizacijom kvaliteta čime su ispunili visoke standarde slavnih i bogatih gostiju. Zlatno doba ugostiteljstva stavilo je mesta poput Zermata, Interlakna, Lucerna, Montreua ili Svetog Morica na mapu i potvrdilo švajcarsku kao jednu od najboljih turističkih destinacija na svetu.
Do kraja 19. veka, Švajcarska je bila čvrsto uspostavljena kao glavna evropska turistička destinacija.
Pored vekova iskustva u sektoru ugostiteljstva, Švajcarska takođe ima nekoliko karakteristika u svom pristupu.
Koje jedinstvene kvalitete su Švajcarci doneli u ugostiteljstvo, turizam i upravljanje hotelima?
Jednostavan odgovor može se naći u drugim sektorima po kojima je zemlja poznata, uključujući proizvodnju satova i bankarstvo.
Odgovornost, disciplina, preciznost, fokusiranost na detalje, pravovremena usluga i diskrecija su sve osnovne švajcarske karakteristike koje su prenete i na ugostiteljstvo, sa ogromnim uspehom.
Švajcarske škole koristile su proverene metode za stvaranje izuzetnih menadžera - obuka studenata od “dna”. Studenti uče svaki detalj svakog odeljenja, tako da tačno znaju šta svaki od njihovih zaposlenih treba da radi.
Takođe, poznato kao primenjeno učenje, tajna recepta švajcarskog modela je u kombinovanju praktičnih veština sa teorijom menadžmenta i primenjenim poslovnim vežbama. Simulirajući stvarno radno okruženje, škole se fokusiraju na pokušaj da u potpunosti repliciraju područja orijentisana ka korisnicima. Tipičan nastavni plan fokusirao se na upravljanje operacijama - podučavanje studenata kako da upravljaju restoranom, recepcijom, smeštajem i uslugama za goste, kao i na usvajanje znanja iz oblasti ekonomske i finansijske analize, upravljanja imovinom i troškovima.
Studenti stiču stvarno životno i poslovno iskustvo, kao sveobuhvatnu viziju toga šta znači upravljati objektom u smislu operacija i procesa.
Takođe, jedna od bitnih stvari koja Švajcarsku čini pristupačnom turistima koji uživaju u ovim hotelima i restoranima je kultura višejezičnosti. Engleski je široko rasprostanjen, a postoje tri zvanična nacionalna jezika: nemački, francuski i italijanski. Studenti imaju priliku da lako savladaju više jezika tokom obrazovanja, što im omogućava broje poslovne prilike širom sveta.
Ovaj sveobuhvatni metod - viševekovna tradicija, praktična nastava i višejezičnost, je ono što švajcarskim hotelskim školama donosi elitni status u svetu međunarodnog poslovnog obrazovanja.
Akademija za hotelijerstvo, turizam i wellness(HTW) u Beogradu, je stvorena kako bi odgovorila na potrebe savremenog tržišta turizma i hotelijerstva, uzimajući u obzir najbolje prakse i tradicije švajcarskih hotelskih škola.
Inspirisani renomeom švajcarskog modela obrazovanja, naš program je dizajniran kako bi studentima pružio sveobuhvatno znanje i praktične veštine potrebne za uspeh u ovom sektoru.
Glavne karakteristike Akademije HTW uključuju: