Menadžment u hotelijerstvu, ugostiteljske prakse i pružanje najbolje usluge za goste. Naučite kako da nadgledate poslovne i finansijske funkcije unutar hotela.
Menadžment u hotelijerstvu, ugostiteljske prakse i pružanje najbolje usluge za goste. Naučite kako da nadgledate poslovne i finansijske funkcije unutar hotela.
Dinamičan svet turizma i njegovi različiti aspekti, uključujući turističke agencije, marketing, poslovne prakse i menadžment u turizmu.
Dinamičan svet turizma i njegovi različiti aspekti, uključujući turističke agencije, marketing, poslovne prakse i menadžment u turizmu.
Uronite u svet wellness menadžmenta. Proučite holističke zdravstvene prakse, trendove wellness turizma i umetnost prižanja iskustva za promovisanje fizičkog i mentalnog zdravlja.
Uronite u svet wellness menadžmenta. Proučite holističke zdravstvene prakse, trendove wellness turizma i umetnost prižanja iskustva za promovisanje fizičkog i mentalnog zdravlja.
Razvoj turističkih agencija usko je povezan s društvenim, ekonomskim i tehnološkim promenama koje su obeležile 19. vek. Industrijska revolucija donela je nekoliko ključnih inovacija koje su stvorile temelje modernog turizma:
Osnivač moderne turističke agencije, Thomas Cook, pokrenuo je prvu agenciju 1841. godine u Velikoj Britaniji. Njegovo prvo grupno putovanje organizovano je železnicom za više od 500 ljudi, koji su putovali iz Lestera u Loughborough na antialkoholni skup. U saradnji sa železnicom, Cook je obezbedio snižene cene karata, što je putovanja učinilo dostupnim široj populaciji.
Godine 1845. izdao je prvu turističku brošuru, promovišući ture po Škotskoj, s detaljima o smeštaju, atrakcijama i cenama. Ovo je bio početak profesionalnog turističkog marketinga.
Thomas Cookov model inspirisao je nastanak turističkih agencija širom sveta:
Thomas Cook je ubrzo organizovao ture van Evrope, uključujući putovanja u SAD i Egipat, gde su turisti mogli da istraže dolinu Nila i piramide. Ovaj koncept masovnog turizma obogatio je kulturne veze i doveo do popularizacije dalekih destinacija.